IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Effect - Confused

Ga naar beneden 
AuteurBericht
EmileQ



Aantal berichten : 12

BerichtOnderwerp: Effect - Confused   do mei 10, 2018 9:13 am

Wanneer je actieve Pokémon door een aanval of een effect van een trainer-kaart 'confused' raakt, leg je je kaart ondersteboven. Aanvallen met dit effect op je Pokémon kan, maar als je dit wenst te doen, moet je een munt opgooien. Als deze munt op kop (heads) landt, gaat de aanval door, MAAR als deze munt op munt (tails) landt, krijgt je Pokémon 30 schade (3 Damage Counters). Dit effect gaat weg door een effect van een trainer-kaart (Bv. Pokémon Center Lady) of wanneer je terugtrekt (retreat).
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
 
Effect - Confused
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokemon Q&A :: Pokémon Q&A :: TCG regels-
Ga naar: